Усі діти люблять гратися, змагатися, уявляти себе казковими героями, зображувати рослини, тварини, різні явища. І цю любов до гри можна з успіхом використати в гуртковій роботі. Граючись, діти із задоволенням вчаться, легко запам'ятовують нову інформацію, не відчувають труднощів при ознайомленні зі складними абстрактними поняттями. В своїй роботі я часто використовую нестандартні форми проведення занять,інколи поєднуючи їх та експерементуючи.
Як приклад ,можна привести заняття "Подорож чарівним лісом", яке було проведене в ігровій формі з елементами подорожі.
Я думаю що, заняття-ігри є цінним засобом виховання і розвитку, активізують психічні процеси, викликають у дітей живий інтерес до процесу пізнання, виробляють у них активну життєву позицію, привчаючи до колективних та індивідуальних форм роботи.
Керівник гуртка "Юні друзі природи Мартинюк В.В.
|