Головна » Статті » Педагогічний колектив нашого закладу » Бондаренко Вікторія Вікторівна

У категорії матеріалів: 1
Показано матеріалів: 1-1

Сортувати за: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам

Керівник гуртка «М’яка іграшка»  Бондаренко Вікторія Вікторівна. У 2004 році закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка  і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти Трудове навчання»  та здобула кваліфікацію вчителя трудового навчання (обслуговуючої праці), основ підприємництва, креслення і безпеки життєдіяльності основної і старшої школи.

На даній посаді працює з 2003 року керівником гуртка «м’яка іграшка».

 

  Іграшка є неодмінним атрибутом дитинства. Найдавніші іграшки, знайдені на терені нашої країни, датуються ІІ тисячоліттям до н.е.

      Із глибини віків прийшли до нас традиції шитої іграшки, яку виготовляли з різнобарвних клаптиків хутра. Іграшка упродовж століть змінювалась, але любов до неї у дітей і дорослих залишалась незмінна.

      Іграшка, зроблена дитиною, є не тільки результатом праці, а й результатом її творчості, витвором дитячої фантазії. Робота над іграшкою відкриває великі можливості і форми естетичного та трудового виховання, пробуджує у дитині позитивні емоції.

У ЦДЮТ працює 2 групи. Програма гуртка розрахована на 2 роки навчання. Програма гуртка мітить теоретичну і практичну частину. Для реалізації теоретичних завдань використовуються розповідь , яка супроводжується показом репродукцій., бесіда з оглядом іграшок та аналізом їхніх конструкцій.

 На заняттях учні мають змогу втілювати на практиці свої задуми у вигляді конкретних виробів.

Мета вчителя – націлити дітей на те, що вони мають прикрасити світ, подарувати йому часточку своєї душі.  Вклавши у виріб усе тепло й доброту, всю свою позитивну енергетику, діти бачать, що їхні витвори  говорять про них самі.

Це чудовий спосіб «розповісти» всім про себе, не вимовляючи ані слова.

Витвори дитячих рук можна побачити на постійно діючій виставці в кабінеті.
Краса виробів захоплює, зацікавлює, викликає бажання власноруч виготовити не тільки подібне, але й краще.

Заняття проводяться згідно з календарним планом. При комплектуванні груп враховується вік дітей.  Комплектування у групі дітей одного віку дає можливість керівнику будувати свою роботу з віковими особливостями , визначати методику проведення занять, підхід до розподілу завдань, організацію колективної роботи, правильно запланувати час для теоретичних занять і практичних робіт.

Робота над м’якою іграшкою вимагає старанності та охайності. Гуртківці вивчають різні види ручних швів; набувають навички декоративного оздоблення виробу; знайомляться з різними тканинами, особливостями його розкрою та шиття.

      У своїй програмі керівник гуртка веде гуртківців від простого до складного, закріплюючи вивчене під час практичної роботи.

      Дітям початкового рівня навчання пропонуються для виготовлення спочатку пласкі суцільнокроєні іграшки, такі як «Зайчик», «Ведмедик», «Котик» та інші іграшки . На цих виробах вони вчаться шити ручними швами («уперед голку», «назад голку», «петельний», «козлик»), за допомогою яких зшиваються та з’єднуються деталі іграшки. Новачки виготовляють іграшки по готовим викройкам-лекалам, потім вчаться переносити креслення на кальку, вирізати його, розкладати на картоні, обводити олівцем, вирізати ножицями. Вихованці вивчають правила розкрою деталей з тканини, здобувають навички наповнення іграшок синтепоном з метою надання їм об’єму, оформлення «обличчя» або «мордочки» іграшки.

      Програмою для груп основного рівня передбачається виготовлення робіт на теми літературних творів, народного фольклору виготовляють сюжетні іграшки, наприклад герої казки «Рукавичка» та «Лисичка та журавель».

      Вихованці опановують близький і доступний напрямок декоративно-прикладного мистецтва – це пошиття «корисної іграшки», наприклад: сувеніру у вигляді кишені для різних дрібничок, футляра для окулярів, підставки для олівців, підставка для телефону, грілки для чайника, гольнички «Черепаха», магніти на холодильник та ін.

      У процесі навчання, набуваючи практичного досвіду з виготовлення іграшок, діти основного рівня навчання поступово переходять до опанування більш складних зразків об’ємних іграшок, удосконалюють свої навички в роботі з різними матеріалами.     

У колективі стало традицією виготовлення сувенірів на різноманітні теми: «Знаки зодіаку», «Новорічний подарунок», «День святого Валентина», «8 Березня» тощо.

В кінці кожного навчального року проводиться виставка робіт гуртківців.     Викликати інтерес дітей до творчості, пробудити бажання творити самостійно – одне із основних завдань керівника гуртка «М’яка іграшка».

 

 

 

 

 

 

Бондаренко Вікторія Вікторівна | Переглядів: 341 | Author: Бондаренко Вікторія Вікторівна | Додав: Радуга9858 | Дата: 10.02.2015 | Коментарі (0)