Головна » Статті » Педагогічний колектив нашого закладу » Осадчук Олена Олексіївна |
У категорії матеріалів: 2 Показано матеріалів: 1-2 |
Сортувати за: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
« Ляльковий театр» - «Капітошка» Керівник гуртка Осадчук Олена Олексіївна. Даний гурток працює за програмою рекомендованою Міністерством освіти і науки України (Лист МОН України №1/11-3840 від 12.07.2005р.) Суми. ТОВ Видавництво «Антей» 2005. Програма спрямована на гармонійний, всебічний розвиток особистості. Саме театральне мистецтво розвиває естетичну свідомість, дає можливість отримати цілісне уявлення про навколишній світ, удосконалює почуття, є джерелом розуміння духовної культури. Мета і основний зміст роботи гуртка: - виявити і реалізувати акторські здібності дітей; - активізувати мовленнєву діяльність гуртківців; - формувати комунікативні навички;
-розвивати пам'ять , увагу, уяву, мислення; - розвивати творчі здібності дітей, зорово-моторну координацію, старанність, терпіння, вміння слухати, передавати настрій героя; - сприяти виробленню психологічної готовності до публічного виступу; - виховувати організованість, колективізм, бажання діяти; - залучати до співпраці батьків. Робота над самоосвітньою науково-методичною проблемою - «Розвиток творчих здібностей гуртківців як умова формування талановитої особистості». Заняття театральним мистецтвом являє собою комплекс видів діяльності , яке підлягає переосмисленню і трансформуванню в межах педагогічної методики , спрямованої на розвиток творчих здібностей гуртківців. Прояв і становлення творчих здібностей є невіддільними від розвитку і розвиненості інших ознак особистості , серед яких виділяють : сміливість , незалежність суджень , схильність до заперечення звичного , оригінальність , розумову відкритість , чутливість до нового та незвичного , високу телерантність до невизначених ситуацій , ініціативність , інтенсивну пошукову мотивацію , схильність до самоактуалізації . Творчі здібності розглядаються як постійна і впевнена готовність особистості до самостійної пошукової діяльності , до прийняття самостійних рішень у невизначених чи складних ситуаціях , позитивна пізнавальна активність . Здібності мають багатокомпонентний характер , до того ж , в різних видах діяльності різні компоненти творчих здібностей розвиваються неоднаково . Заняття в театральних гуртках є цілісним предметним комплексом , що включає сценічну мову , акторську майстерність , пластику , вокал і т. д.. Розвиток творчих здібностей засобами театрального мистецтва можна розглядати в трьох аспектах , враховуючи :
Емоційний аспект відбиває специфіку театру як виду мистецтва і пов’язаний із здатністю до специфічного емоційного відгуку на твори театрального мистецтва , що формується у процесі занять даним видом мистецтва , опанування його специфічною мовою , символікою . Комунікативний аспект відбиває специфіку театрального мистецтва в трьох ракурсах :
Театральне мистецтво – це важливий чинник культурного , творчого , духовного розвитку особи . Завдяки систематичній роботі гуртківці оволоділи технікою показу театрів, вміють інсценізувати літературні твори та народні казки,навчилися виготовляти пальчикові та рукавичні іграшки, отримали перші навички написання сценаріїв, самі вміють створити умови для показу певного театру: обрати необхідні атрибути та декорації, ширму, розкласти все це, як потрібно. Завдяки багатому репертуару гуртківці виступали перед дітьми інших груп, відвідували дитячий садок, брали участь у районному семінарі «Наші здібності»на базі ЗОШ № 1,на оздоровчому майданчику, перед батьками і роблять вони це з великим задоволенням.
|