Головна » Статті » Педагогічний колектив нашого закладу » Осадчук Олена Олексіївна

У категорії матеріалів: 2
Показано матеріалів: 1-2

Сортувати за: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам

«Початкове технічне моделювання»

 

      Керівник гуртка Осадчук Олена Олексіївна.

      Даний гурток працює за робочою програмою адаптованою до даного гуртка, «Квілінг» Тетяна Пашинська, методист Здолбунівської районної СЮТ, Рівненська обл. Схвалено та затверджено на засіданні методичної ради СЮТ (протокол №2 від 02.09.2010р.. «Позашкілля» № 11 (59), листопад 2011. ; «Паперова пластика» Олена Задніпряна, Київський Палац дітей та юнацтва, м. Київ. «Позашкілля» № 2 (002), лютий 2007. ; «Оригамі» Юлія Клепач, в.о. директора, Галина Мартинюк, педагог Алчевської станції юних техніків. Луганська обл. «Позашкілля» № 11 (23) листопад 2008 р.

 Програма розрахована на один рік навчання (основний рівень).

 Мета гуртка – не лише навчити гуртківців виготовляти вироби і сувеніри у техніці квілінгу, оригамі та паперопластиці, а, насамперед, розкрити дітям їхні творчі можливості, стимулювати до творчої діяльності, самовираження та самовдосконалення.

  Основні завдання:

• засвоєння вихованцями початкових технічних і технологічних знань, елементарних уявлень і понять;

• розширення кругозору дітей;

• формування вмінь і навичок роботи з різноманітними матеріалами та інструментами, виховання культури праці;

• набуття учнями досвіду власної творчої діяльності;

• розвиток конструкторських здібностей, винахідливості, просторового і логічного мислення, уяви, фантазії, здатності проявляти творчу ініціативу та вміння застосовувати отримані знання на практиці;

• формування позитивних якостей емоційно-вольової сфери, таких як самостійність, наполегливість, працелюбство;

• виховання поваги до праці й людей праці, дбайливого ставлення до навколишнього середовища;

• естетичне та художнє виховання дітей;

• виховання доброзичливості, товариськості у ставленні до інших, уміння працювати в колективі;

• формування стійкого інтересу до технічної творчості;

• залучення дітей до участі у змаганнях, конкурсах, виставках, екскурсіях та інших масових заходах.

      Робота над самоосвітньою науково-методичною прблемою – «Розвиток творчих здібностей гуртківців як умова формування талановитої особистості».

Ефективність роботи щодо розвитку в гуртківців творчих здібностей залежить від дотримання ряду умов. Передусім завдання, які пропонуються гуртківцям, повинні бути спрямовані не лише на відпрацювання правила або алгоритму, а містити і такі компоненти, які вимагають здогадки, нестандартного підходу, творчого мислення. З цією метою бажано запропонувати дітям завдання, котрі мають декілька рівноцінних і загальноприйнятих вирішень. Виконуючи такі завдання, дитина має можливість переконатися, що їх розв'язання в ряді випадків може мати кілька варіантів. Отже, виконання такого роду завдань дозволить розвити творчий підхід, самостійно приймати рішення в використанні того або іншого прийому чи засобу, тобто у гуртківців поступово виробляється творчий стиль діяльності, здійснюється розвиток уяви, здатність втілювати свої задуми в реальність.

Як результат роботи гуртка найкращі роботи брали участь у Всеукраїнській виставці-конкурс з декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край». Переможець  районного конкурсу Мєдвєва Софія і відзначена робота Ступаченко Анстасії. Отримання 2-го місця Мєдвєдєвої Софії у обласній Всеукраїнській традиційній щорічній виставці «Новорічна композиція». Також на гуртку проводяться виставки дитячих робіт і завдяки голосам глядацьких симпатій визначаються кращі роботи які мають місце на створеному стенді «НАШІ ДОСЯГНЕННЯ».  

Осадчук Олена Олексіївна | Переглядів: 386 | Author: Осадчук Олена Олексіївна | Додав: Радуга | Дата: 14.02.2015 | Коментарі (0)

« Ляльковий театр» -  «Капітошка»

        Керівник гуртка Осадчук Олена Олексіївна.  Даний гурток працює за             програмою  рекомендованою Міністерством освіти і науки України (Лист МОН України  №1/11-3840 від 12.07.2005р.) Суми. ТОВ Видавництво «Антей» 2005.

Програма спрямована на  гармонійний, всебічний розвиток особистості.                       Саме театральне мистецтво розвиває естетичну свідомість, дає можливість

отримати цілісне уявлення про навколишній світ, удосконалює почуття, є

джерелом розуміння   духовної культури.

      Мета і основний зміст роботи гуртка:

- виявити і реалізувати акторські здібності дітей;

- активізувати мовленнєву діяльність гуртківців;

- формувати комунікативні навички;

 

-розвивати пам'ять , увагу, уяву, мислення;

- розвивати творчі здібності дітей, зорово-моторну координацію,

  старанність, терпіння, вміння слухати, передавати настрій

  героя;

- сприяти виробленню психологічної готовності до публічного

  виступу;

- виховувати організованість, колективізм, бажання діяти;

- залучати до співпраці батьків.

Робота над самоосвітньою науково-методичною проблемою -  «Розвиток творчих здібностей гуртківців як умова формування талановитої особистості».

Заняття театральним мистецтвом являє собою комплекс видів діяльності , яке підлягає переосмисленню і трансформуванню в межах педагогічної методики , спрямованої на розвиток творчих здібностей гуртківців.

Прояв і становлення творчих здібностей є невіддільними від розвитку і розвиненості інших ознак особистості , серед яких виділяють : сміливість , незалежність суджень , схильність до заперечення звичного , оригінальність , розумову відкритість , чутливість до нового та незвичного , високу телерантність до невизначених ситуацій , ініціативність , інтенсивну пошукову мотивацію , схильність до самоактуалізації . Творчі здібності розглядаються як постійна і впевнена готовність особистості до самостійної пошукової діяльності , до прийняття самостійних рішень у невизначених чи складних ситуаціях , позитивна пізнавальна активність .

Здібності мають багатокомпонентний характер , до того ж , в різних видах діяльності різні компоненти творчих здібностей розвиваються неоднаково . Заняття в театральних гуртках є цілісним предметним комплексом , що включає сценічну мову , акторську майстерність , пластику , вокал і т. д..

Розвиток творчих здібностей засобами театрального мистецтва можна розглядати в трьох аспектах , враховуючи :

  • природу творчого мислення ;
  • специфіку театру як виду мистецтва ;
  • специфіку театру як особливого комунікативного середовища .

Емоційний аспект відбиває специфіку театру як виду мистецтва і пов’язаний із здатністю до специфічного  емоційного відгуку на твори театрального мистецтва , що формується у процесі занять даним видом мистецтва , опанування його специфічною мовою , символікою .

Комунікативний аспект відбиває специфіку театрального мистецтва в трьох ракурсах :

  • внутрішня комунікація ( спілкування між членами гуртка , взаємодія між учасниками , керівником ) шляхом засвоєння системи культурних цінностей , на основі яких здійснюється спілкування і які впливають на формування індивідуальних ціннісних орієнтацій ;
  • сценічно-ігрова ( умовна ) комунікація ( перевтілення в персонаж , взаємодія між персонажами , моделювання ситуації їх взаємодії ). Цей вид комунікації важливий для розвитку здібностей моделювати , прогнозувати ситуації , знаходити аналогії з життєвими ситуаціями , аналізувати варіанти розвитку ситуації , набувати досвід на умовному рівні самоконтролю і різних варіантів реагування на ситуацію шляхом обігравання різних варіантів мотивації поведінки героїв , моделювання сцен на запропоновану тему . Тому важливого значення набуває залучення дітей до елементів сценарної роботи і режисури ;
  • комунікація „учасник-глядач” формує необхідні для творчості впевненість у собі , незалежність думки , вміння адекватно виражати свої думки .

Театральне мистецтво – це важливий чинник культурного , творчого , духовного розвитку особи .

Завдяки систематичній роботі гуртківці оволоділи технікою показу  театрів, вміють інсценізувати літературні твори та народні казки,навчилися виготовляти пальчикові та  рукавичні іграшки, отримали перші навички написання сценаріїв, самі вміють створити умови для показу певного театру: обрати необхідні атрибути та декорації, ширму, розкласти все це, як потрібно. Завдяки багатому  репертуару гуртківці виступали перед дітьми інших груп, відвідували дитячий садок, брали участь у районному семінарі «Наші здібності»на базі ЗОШ № 1,на оздоровчому майданчику, перед батьками і роблять вони це з великим задоволенням.

 

 

Осадчук Олена Олексіївна | Переглядів: 386 | Author: Осадчук Олена Олексіївна | Додав: Радуга | Дата: 14.02.2015 | Коментарі (0)