Головна » Статті » Педагогічний колектив нашого закладу » Лиходід Тетяна Олександрівна

У категорії матеріалів: 1
Показано матеріалів: 1-1

Сортувати за: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам

Керівник хореографічного колективу сучасного танцю "ФАНТАЗІЯ" – Лиходід Тетяна Олександрівна. Освіта вища спеціальна, за фахом  хореограф та вчитель художньої культури. Працює на даній посаді у Помічнянському ЦДЮТ 8 років. Пройшла курси з підвищення кваліфікації керівників гуртків, загальноосвітніх шкіл, центрів, позашкільних навчальних закладів - свідоцтво № 2821 від 14 листопада 2014 року та курси з підвищення кваліфікації керівників хореографічних гуртків і колективів, позашкільних закладів та вчителів хореографії - свідоцтво № 285 від 13 лютого 2015 року.

Педагогічне кредо: " Мудрість людей вимірюється не їх досвідом, а їх здатністю набувати досвід".                                                                                                                 Б. Шоу

 

 

 

Програмний  матеріал гуртка підібраний  відповідно до здібностей дітей , умов закладу  та вікових особливостей.
Основним завданням є  сприяння становленню творчої особистості , формування ціннісних орієнтацій, збереження здоров'я дітей та молоді. Важливим пунктом виховного процесу є інтелектуальний , духовний і фізичний розвиток дитини, також необхідність створення умов для її творчого розвитку.
Метою керівника гуртка є навчання основам хореографічного мистецтва та виховання у дитини музично – рухової культури, розвиток художнього – естетичного та творчого потенціалу на засадах максимального збереження та зміцнення здоров'я дитини.
Завдяки систематичній хореографічній освіті  та вихованню, учні хореографічного гуртка «Фантазія»  набувають не тільки знання та навички, а збагачуються розвитком цілого комплексу рис: почуттям колективізму, витримки, працьовитості, що дуже важливо на життєвому шляху. 

Мета: залучення підростаючого покоління до краси хореографічного мистецтва; виховання інтересу та любові до танцювальної діяльності; формування початкових хореографічних умінь та навичок, засвоєння нескладних танцювальних рухів та етюдів; розкриття та розвиток творчого потенціалу, виявлення та створення умов для розвитку обдарованих дітей.

Завдання:
- ознайомити дітей з різними видами танцювального мистецтва (класичний, сучасний, спортивний, бальний,народна стилізація, тощо) та доступною термінологією відповідного хореографічного напрямку;
- формувати навички виконання хореографічних рухів, які відповідають віковим особливостям та індивідуальним можливостям дітей, сприяти розвитку вміння вільно володіти своїм тілом і користуватися необхідними засобами рухової виразності (добирати до рухів відповідні пози, жести, міміку);

- вчити співвідносити рухи з характером музики, розвивати почуття ритму (відображення в русі плесканням або тупотінням ритмічного малюнку мелодії); розвивати силу та еластичність різних груп м'язів, здійснювати профілактику та корекцію окремих анатомо-фізіологічних відхилень; розвивати вміння орієнтуватись у просторі під час виконання різних видів музично- ритмічних рухів, самостійно перешиковуватись і виконувати композиційні малюнки („хвилі", „завиток", „великі та маленькі зіроньки", „концентричні кола" та ін.)

- розвивати вміння емоційно переживати ігрову ситуацію в танці, знаходити індивідуальну пластику для розкриття музично-рухового образу, заохочувати до вільної імпровізації під час складання власних танцювальних форм, привертати увагу до краси власних рухів.

Педагог – хореограф чітко дає завдання підкріплюючи свій показ поясненнями, які зрозумілі дітям. Вчить вихованців передавати красу та емоції вправ та композицій. Діти легко справляються із завданнями.
Тетяна Олександрівна всебічно знає кожного вихованця не лише, як виконавців, а й контактує з батьками, стежить за успішністю вихованців, цікавиться їхніми справами. Періодично інформує батьків та школу про успішність колективу.

Проблема гуртка " Розвиток потенціалу у дітей засобами хореографічного мистецтва".

Проблема розвитку творчих здібностей особистості є однією з центральних в педагогіці, оскільки прогрес суспільства – це шлях постійної творчості, долання стереотипів і вироблення нових, нестандартних, часто несподіваних ідей, оригінальних підходів і шляхів до їх втілення. Одним з головних педагогічних завдань при цьому є виховання людини, здатної акумулювати і творчо переосмислювати набутий досвід, досягнення людства в науці, культурі, мистецтві, розвивати технології. Це завдання відображене в Національній доктрині розвитку освіти в України, у якій підкреслюється необхідність застосовувати нові педагогічні технології особистісно зорієнтованого виховання для формування творчих здібностей дiтей.
Усе це зумовлює актуальність даної теми... 

Основними чинниками розвитку творчих здібностей є: сильний дієвий інтерес до хореографічної діяльності (захоплення), усвідомлення власних здібностей і можливості їх розвитку у творчій діяльності, наявність яскравих прикладів постановницької діяльності та можливість безпосереднього спілкування з цими людьми, або навчатися під їх керівництвом. Крім цього, на заняттях з хореографії для дітей створюються сприятливі умови їх гармонійного розвитку в атмосфері, яка не примушує почувати себе скуто, де почуття руху дає емоційно здоровий заряд позитивної енергії, яка сприятливо впливає і на розвиток творчих здібностей дитини. 

 

Патріотичне виховання підростаючого покоління – основа стабільного розвитку країни в майбутньому. Видатний український педагог В. О. Сухомлинський у книзі «Народження громадянина» писав: «Домогтися того, щоб вихованця вже з дитинства хвилювало теперішнє та майбутнє Вітчизни, - одна з найважливіших передумов запобігання моральним зривам у дитячі роки. Патріотичні думки, почуття, тривоги, патріотичний обов’язок, громадянська відповідальність – це основа почуття людської гідності. Той, у кому ви сформували ці якості душі, ніколи не виявить себе в чомусь поганому, навпаки – він прагнутиме виявляти себе тільки в доброму, гідному наших ідей, нашого суспільства» .

                                                                                                                  

Безпосереднє знайомство підростаючого покоління з народною творчістю, спостереження за її живим побутуванням надзвичайно збагачують його творчу фантазію, розвивають уяву, сприяють вихованню національної самосвідомості та патріотичних почуттів. Твори народного мистецтва, зокрема хореографічні, вчать бачити красу рідної землі, виховують повагу до людей, які створюють її матеріальні й духовні цінності. Суть народного традиційного мистецтва полягає в спадкоємності, безперервності існування у часі. Воно тісно пов’язане з життям та побутом людей, їхніми звичаями, природою. Українська народна творчість виникла і збагачувалася одночасно з історичним розвитком українського народу. Вона є тою вихідною точкою, з якої починається історія української культури, а отже – й історія українського танцю.                                                                                                        

 

Поліпшенню роботи хореографічного гуртка сприяє залучення до нього батьківського комітету. Виготовлення реквізиту, костюмів, підтримка під час поїздок на концерти та фестивалі, далеко не повний перелік справ, у яких беруть участь батьки гуртківців.
В кінці навчального року проводиться звітний концерт – це показ вивчених за навчальний рік композицій, танців та етюдів.

Окрім свят у ЦДЮТ колектив постійно приймає участь у міських концертах та фестивалях. Також учасники колективу із задоволенням допомагають під час районних конкурсів та свят. А найбільшими та найдорожчими здобутками колективу є участь у міжрегіональних, Всеукраїнських та Міжнародних фестивалях, де вони здобувають призові місця!

 

Лиходід Тетяна Олександрівна | Переглядів: 493 | Додав: tanyapetrenko1986 | Дата: 14.02.2015 | Коментарі (1)