Головна » Статті » Педагогічний колектив нашого закладу » Лісовенко Галина Григорівна

У категорії матеріалів: 1
Показано матеріалів: 1-1

Сортувати за: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам

Культорганізатор Лісовенко Галина Григорівна. Завжди мріяла працювати з дітьми і тому у 1999 році вступила у вищий педагогічний заклад на історичний факультет, який закінчила у 2004 році. Фортуна посміхнулася мені і вже у серпні 2004 року я почала працювати у пом ічнянському ЦДЮТ на посаді культорганізатора.

Виховання – проблема вічна. Відколи існує людство, відтоді й дбає про потомство й продовження роду. Від батьків передається генетичний код, рідна мова, матеріальна і духовна культура, що забезпечує наступність і спадковість поколінь.

Моє життєве кредо : «Якщо ти бажаєш, щоб життя посміхалось тобі, то подаруй йому спочатку свій хороший настрій» З хорошим настроєм з дітьми працювати одне задоволення!

Проблеми, над якими я працюю: «Впровадження в систему виховної роботи закладу гуманістичних ідей В.О. Сухомлинського, всебічний розвиток педагога для подальшого забезпечення оптимальних умов для навчання та виховання дітей»

«Використання елементів народознавства у роботі культорганізатора»   

 Ще з часу навчання у інституті саме предмети, пов’язані з історією мого народу,були моїми найулюбленішими: історія україни, слов`ян, етнографія, краєзнавство, релігія, етнологія та інші. І тому у своїй роботі я часто звертаюсь до народних надбань, які виховують любов до рідного краю, свого народу, домівки батьків, оберегів національної культури.

     Народознавчий матеріал емоційно насичений і своїм змістом впливає на дитячу емоційну сферу. Дитина не може залишитись байдужою до зачарованої мелодії української пісні, веснянок, народні хороводні ігри зі співом та діалогом.

 Народознавство покликане  виховати у дитини почуття національної гідності, викликати інтерес до національної культури, прищепити дітям любов та повагу до українських державних і народних символів, оберегів, звичаїв.

    Прилучення дітей до народної творчості, мистецтва, беспосередня участь у національних святах виховують у них естетичні почуття, розвивають художнє світобачення, наповнюють емоційну сферу дитини радощами, піднімають настрій, формують естетичний смак.

  Кожна людина є особистістю настільки, наскільки вона дотична до культури.

     Значною  мірою процес виховання відбувається у години вільного від навчальних занять дітей часу – у час дозвілля. Години дозвілля при значені  для особистісного зростання кожної дитини, її виховання.

    Виховання – це процес залучення особистості до засвоєння вироблених людством цінностей, створення сприятливих умов для реалізації нею свого природного потенціалу та творчого ставлення до життя, спрямований на  утвердження суспільно значимих норм і правил поведінки особистості. Формування ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави, до себе і людей, до свого фізичного «Я», природи, праці та мистецтва має виявлятися в особистісному зростанні кожної дитини, її гармонійному розвитку. Здійснення означених завдань можливе за умови реалізації цільового підходу до управління виховним процесом та його організації, що зумовлює необхідність розробки програм виховної роботи. Програмою виховної роботи передбачається залучення дітей до різних видів діяльності, зокрема культурної, оздоровчої, патріотичної, художньо-естетичної, ігрової, екологічної, пропагандистської, що організовується у години дозвілля.

        Основні завдання та зміст дозвіллєвої  діяльності

    Дозвіллєвій сфері на сучасному етапі відводиться важливе місце. Особлива цінність дозвілля полягає в тому, що воно може допомогти дитині реалізувати все найкраще, що в ній потенційно закладене. Дозвіллєва діяльність може бути важливим підґрунтям для формуванні фундаментальних людських потреб. Завдяки формам дозвіллєвої активності можна підтримувати емоційне здоров`я, переборювати власні недоліки, формувати волю й характер. Дозвілля сприяє фізичному, духовному, соціальному та інтелектуальному розвиткові дитини. Саме в години дозвілля особистість набуває ціннісних орієнтацій, знань, досвіду, досягнень світової та вітчизняної культури не лише за умов систематичного навчання, а й у процесі спілкування, відпочинку, розважально-ігрової діяльності за інтересами.

Лісовенко Галина Григорівна | Переглядів: 392 | Author: Лісовенко Галина Григорівна | Додав: Радуга | Дата: 14.02.2015 | Коментарі (0)